Iklan Jap!!

Thursday 12 March 2015

Bahayakah Keputihan?

Assalamualaikum.

Apa khabar semua? Semoga semua sihat2 hendaknya. Ahamdulillah masih diberi kesempatan untuk membuat kebaikkan dalam hidup. Semoga kita semua berada di bawah lindungan-Nya. InsyaAllah.

Lama tak coretkan sesuatu di blog ni. Sibuk sangat dengan sekolah sampai tak sempat nak update blog. Bila dah balik rumah, lagi la tak sempat nak godek blog sebab si kecik tu suka sangat pukul2 laptop ni. Jeles sangat kalau ibu mengadap laptop, tak mengadap dia. hehe. Alhamdulillah si kecik dah pandai macam2, yang terbaru pandai crawling dah macam cerita mortal combat je ibunya tengok. haha

Panjang sangat pendahuluan ni, sebenarnya ibu Akid ni sorang nak berkongsi satu masalah yang kebanyakkan perempuan alami, KEPUTIHAN! Ya semua orang perempuan tahu dan faham bahawa keputihan tu sangat tak selesa dan menggelikan. Lagi-lagi yang keluar banyak, plus gatal lagi. Pastu lagi tak menyenangkan bila keputihan tu menyebabkan kegatalan di sekitar vagina. Bila dah gatal, makin digaru makin sedap. Lepas dah garu mula la menyesal sebab dah pedih2 sebab luka melecet dekat bahagian tu. Tiap2 hari perkara sama akan terjadi. Sanggup ke nak hadap masalah ni seumur hidup??? mestilahhh takk kan? Scary laaaa..

Tapi, the truth is banyak customers ku mengadu dapat masalah ni. Paling teruk akibat digaru, ada parut dekat bahagian tutttt. Dah la tak kahwin lagi. Dia cakap camna nak menghadap suami bila dah kahwin nanti.. malunyeeee.

Tapi, jangan risau kataku. First, mestilah kita cuba cari solution untuk menghilangkan keputihan?kawan saya pernah ada keputihan yang teruk tahap kuning2 tapi masa tu saya belum lagi consume Shaklee. So, tah tahu menahu pasal Shaklee. Saya teman kawan pergi klinik, jumpa doktor untuk begitahu masalah yang dia hadapi. Doktor bagi ubat yang insert kat bawah tu. Then, hilanglah keputihan. Tapi, sakit lah nak insert tu katanya. haha. Kalau saya consume Shaklee awal2, mesti saya dah suggest apa yang Shaklee ada untuk rawat keputihan. hehe

Shaklee tawar apa?

Nak tahu ke? okay camni apa Shaklee tawarkan ni tak susah pun. Telan je tablet tu. Tapi, kena konsisten la. InsyaAllah keputihan tersebut boleh hilang. Percayalahhh! hehe. Ada ke pembaca2 saya ada masalah yang sama dengan kawan saya? Ada yang nak tahu tentang Shaklee? Kalau ada boleh contact saya ya untuk tahu lebih lanjut. :)


asma || 016-9215926


Ni la dia pengubat keputihan tu..


TQ for reading!






No comments:

Post a Comment