Iklan Jap!!

Tuesday 30 December 2014

Cara Mudah Untuk Kekal Cantik Dambaan Suami?

Assalamualaikum semua.

Saya tak suka make up :)

Ya. Saya cantik untuk suami saya. Siapa taknak cantik di mata suami? Memang tipu la kan. Suami orang yang paling dekat dengan kita, yang nampak perubahan kulit, wajah dan badan kita. Jadi, nak tak nak saya mesti kekal cantik di mata suami. hee. Tak perlu tunggu suami complain baru kita nak ubah penampilan kita kan? Kalau boleh, kita nak suami kita sentiasa rasa kita lah wanita paling cantik di mereka.

So, cara saya untuk kekal cantik adalah dengan vitamin dan supplement. Bagi saya, ia adalah cara mudah sebab masa saya sangat terhad, saya tak sempat nak pergi spa, nak manjakan tubuh badan, nak pergi pusat kecantikan yang telan kos beribu ringgit. Sungguh saya sangat sayangkan duit beribu riban untuk dilaburkan untuk kecantikan sedangkan saya boleh cantik dengan hanya menelan supplement yang harganya mampu milik. Dah la mudah, main telan je tak perlu masak, memang ready made, terus telan. Oh tadi saya ada sebut pasal masa saya terhad kan? Maksud saya dengan saya yang bekerja lagi, ada baby kecik berusia 7 bulan, balik kerja nak memasak untuk suami, kemas rumah, dan lain-lain kerja rumah lagi. So, vitamin dan supplement sangat membantu saya.

Apa supplement yang saya ambil?

Kalau korang nak tahu, saya hanya ambil supplement Shaklee sahaja sebabnya ia SEMULAJADI, SELAMAT & BERKESAN. Dah la satu botol tahan lama. Harga memang mampu milik. Alhamdulillah dipertemukan dengan supplement yang saya amat perlukan. Selain untuk cantik, supplement dan vitamin juga membantu memelihara kesihatan saya. Memang saya suka sangat! Kalau nak tahu, saya consume Vitamin E, Vitamin C dan ESP.

Saya dah pernah tulis berkenaan dengan Set Kecantikan Shaklee. Boleh baca untuk rujukan. Setakat ni saya sangat berpuas hati. Suami pun tegur, kulit dah tak kusam, tak kering, lembap je, kulit makin cerah dan yang paling penting, jerawat kalau naik, memang sekejap je dah kecut. Sekarang ni saya tengah cuba untuk hilangkan stretchmark selepas bersalin. Alhamdulillah dengan penggunaan yang konsisten, saya dah dapat rasakan perubahan. Jalur-jalur hitam kesan stretchmark dah makin pudar! Saya akan konsisten supaya kesan tersebut akan hilang sepenuhnya.

so, kalau anda di luar sana ingin cantik seperti kami pengguna Shaklee, jangan la segan-segan nak hubungi saya. Boleh hubungi saya untuk pertanyaan lanjut ye :

Thanks for reading!


Asma
Call/ SMS/ WhatsApp : 016-9215926
Emel : nurasma303@gmail.com





No comments:

Post a Comment