Iklan Jap!!

Monday 20 October 2014

Tips Kulit Cantik Dengan Shaklee

Assalamualaikum semua.

Setiap wanita inginkan kulit yang cantik kan? Same goes to me, saya taknak kulit yang kusam. Saya nak kulit yang cantik glowing tanpa perlu mengenakan make up. Hanya cukup seoles eyeliner dan secalit lip ice. Ya itulah diri saya. Cukup simple.

Tapii..

Kalau kulit saya kusam, pucat dan tak cantik camne saya nak wujudkan keyakinan saya dengan hanya berbekalkan sebatang eyeliner dan lip ice. T_T *bunyi guruh.

Saya mula meng'google'. Masa tu la saya kenal Esp Shaklee. Masa tu saya pregnant, saya pun nak kulit baby putih, bersih dan cantik. Memandangkan family saya jenis kulit sensitif, saya jadi risau kalau-kalau anak saya pun alami masalah yang sama nanti. Boleh refer entry saya sebelum ni Tips Nak Dapatkan Kulit Bayi Cantik



 ESP Shaklee

Alhamdulillah, saya cukup berpuas hati dengan pengambilan Esp Shaklee secara konsisten. Saya takde masalah kulit sepanjang pregnant. Baby keluar pun putih bersih je. Syukur.

Gambar Masa Pregnant - No jerawat

Kulit Baby Putih Bersih

Selain esp, saya turut amalkan vitamin c dan vitamin e daripada shaklee. Hasil gabungannya semestinya marveles. Hehe. Saya memang sangat berpuas hati.

Lagipun, kalau bosan boleh buat masker, lulur dan scrub daripada ketiga-tiga produk ni. Pheww. Thats why saya suka sangat. Pulak tu produk Shaklee memang semulajadi. Dan dalam botol Shaklee takde silica gel pun, berbeza dengan produk sintetik lain ye.


Kelebihan Vitamin C
Kelebihan Vitamin E

Cara buat masker, scrub dan lulur saya akan share di lain entry ye.

Selain daripada 3 produk ni, Shaklee turut tawarkan produk kecantikan lain seperti vivix dan collagen powder.

So, bagi sape-sape yang nak try Shaklee, boleh ceritakan masalah kulit yang dihadapi. So saya akan suggestkan bersesuaian dengan bajet korang ye. InsyaAllah saya bantu setakat yang boleh.
Jangan malu-malu untuk hubungi saya:

Asma || 016-9215926 
Penasihat Kecantikan Anda

No comments:

Post a Comment