Iklan Jap!!

Saturday 17 December 2016

Pneumonia asbab anakku pergi.

Assalamualaikum.

Dah lama tak menulis sebenarnya, kalau tengok pada post terakhir aku adalah mengenai second pregnancy aku. Alhamdulillah, aku selamat bersalin anak kedua pada 28 June 2016, 23 ramadhan. =)

Takdir Allah mengatasi segalanya, umur anak kedua ku tidak panjang. Hanya sempat 73 hari aku menjaganya. Pada 8 Sept 2016, anakku kembali kepada penciptanya.

Anak yang aku lahirkan dengan mudah, perginya pun sangat mudah. 3 bulan peristiwa itu berlaku, namun masih segar dalam ingatan. Sebab pemergian anakku yang diberikan nama Muhammad Saqiif adalah Pneumonia, jangkitan kuman pada paru-paru.

Next entry, aku akan ceritakan dengan lebih detail kronology pemergian anakku. Sebagai kenangan, sebagai rujukan untuk masa hadapan.

Nak letak gambar anak syurgaku, tapi takde apps yang boleh upload daripada phone sekarang ni. Kena install dulu. Nanti la aku upload ye.

Thanks for reading. =)

No comments:

Post a Comment